A izbucni, izbucnire

copil_shutterstock_93793456Așa fac de fiecare dată când mă enervez iremediabil. Izbucnesc. A, dar nu izbucnesc des, ci doar atunci când mă enervez. Și n-am cum să nu mă enervez des, deoarece iau pe fiecare om de bun. El de bun, eu de nebun… Și din acest motiv izbucnesc. Cum sunt croit să văd doar partea frumoasă a fiecărui om, ajung implacabil să izbucnesc. Și ce mai izbucnesc! Sufletul meu e o arteziană a supărării.

Norocul meu e că-mi trecere relativ repede. Acum depinde cât de mare a fost dezamăgirea. Uneori mă ține și o lună. Atunci să te ții izbucnire. De aia m-am și apucat să conjug verbul a izbucni, poate întâlnesc persoana care nu mă va dezamăgi. Acum să nu creadă cineva că eu sunt dezamăgitul de serviciu sau că eu cad în plasa tuturor, ci doar să înțeleagă modul meu de gândire.

Cel mai ciudat e că toate aceste izbucniri nu dărâmă nimic în mine, ba din contra. Fiecare dezamăgire mă-ntărește pe interior, mă face mai încruntat și mai hotărât în felul meu de-a fi. Doar că există o mică notă de subsol. Fiecare izbucnire mai pune o cărămidă la edificiul pe care mi-l construiesc în juru-mi. Cu fiecare cărămidă mai rup o punte de legătură, pentru că nu pot fi mamă și tată cu toți neaveniții ce mi-au călcat bunele intenții în picioare.

După ce mă liniștesc – că mă liniștesc și eu – îmi dau seama că nu regret dezamăgirea ci doar izbucnirea. Îmi dau seama că nu merită. Dar te pui cu mine, cu sistemul meu de valori… N-ai cum și pace! Construcția începe să arate frumos! Poate pun și ferestre, să mai văd și eu lumea dezlănțuită. Eu izbucnesc, tu izbucnești, el/ea mă izbucnește?…

4 gânduri despre “A izbucni, izbucnire

  1. Poate parea paradoxal, dar cred ca intre aceste ultime trei postari este o legatura… Tot asa cum in ultimul comentariu intuiam … linistea dinaintea furtunii! Liantul care face transmisia este… empatia! In general suntem obisnuiti sa privim oamenii prin noi insine. Sa empatizam cu ei. Iar asta este o mare, mare, greseala. De care vor sti sa profite cei mai experimentati. Iar acolo unde noi vedem Bunatate, ei intuiesc Prostie, ceea ce nu este prea departe de Realitate… Si cind inevitabilul se produce… urmeaza deziluzia!

  2. Explozia este naturala, fireasca, nefirescul este ca de fiecare data cadem in aceeasi greseala…

Lasă un răspuns

