Angela

Tolsto

Viaţa se scurgea așa cum doar ea știe să o facă, adică lăsându-mă fără grai. Și cum stăteam eu așa în contemplație (să fi fost câțiva ani de neîmpliniri mărețe), zicându-mi că a venit momentul să-i dau vieții una în bot, înainte să-mi dea ea mie una, aud un ţârâit. Era telefonul de serviciu. Apelanta, asistentă de persoană monumentală, mă invita fără drept de recurs la o întâlnire cu ea, Angela. De ce eu? Nu știam. Cine era Angela sau mai precis cine e Angela? Hmm! Greu de răspuns pe nepregătite. Drept pentru care îmi permit să reproduc ce cred eu că s-a petrecut atunci.

Mă înfățișez la momentul solicitat la biroul cel vestit. După un scurt moment in antecameră ajung în fața ei. Era prima dată când intram in contact direct cu un GM. Nici nu știam cum se procedează. Eu, din orezărie direct în cămara domnului. Mai mult…

Vezi articol original 358 de cuvinte mai mult

Lasă un răspuns

