Planuri ascunse, planuri la vedere…

Bunăoară, mie! Mă iubiți? 🙂

Tolsto

Trăim într-o lume care ne obligă să ne ascundem gândurile, sentimentele, ideile. Trăim într-o lume care pune mare accent doar pe aparențe, pe mimarea sincerității și, în general, pe ascunderea adevăratelor intenții. Acesta este și motivul pentru care oamenii bine intenționați, care acționează pe față sunt tratați ca și cum ar avea niște planuri ascunse, care urmăresc un obiectiv posibil de înfăptuit doar prin manipularea celorlalți.

Nu mai știm să apreciem comportamentul corect, gesturile benevole deoarece ne gândim oare ce-o fi urmărit persoana care face așa. Bunăoară, mie mi se întâmplă exact acest lucru. Faptul că folosesc niște deprinderi dezvoltate într-o poziție ocupată anterior, dă, celor cu care intru în contact, senzația că vreau să mă întorc acolo. Nimic mai fals. Fac asta pentru că mă guvernează ideea de curiozitate, de a-mi folosi abilitățile dobândite spre binele meu și implicit a celor care mă înconjoară. Fac asta pentru că eu…

Vezi articol original 330 de cuvinte mai mult

Lasă un răspuns

