Nu pot să nu mă gândesc…

Nu pot să nu mă gândesc, mi-e imposibil să nu mă gândesc la ceea ce se întâmplă cu noi. Şi stând eu aşa, într-o stare care se apropie de prostaţie, mi-am pus următoarele întrebări, la care vreau să meditez în perioada următoare:
1. Ce ţară e aia unde un guvern demisionează după o simplă manifestaţie, la care au participat 15 – 25 de mii de oameni? Oare asta nu dezvăluie cât de fragilă e „democraţia” noastră? Oare asta nu scoate în evidenţă găunoşenia clasei noastre politice, a cărui singur obiectiv e furtul-viteză?
2. Ce ţară e aia unde aproape toţi parlamentarii au făcut cursuri la instituţiile de învăţământ ale serviciilor secrete? Cine pe cine controlează de fapt? Cine pe cine şcoleşte? Cine pe cine îndoctrinează? Nu cu mult timp în urmă, SRI-ul l-a comemorat pe Iulian Vlad, ultimul şef al Securităţii Statului. Ce face?! Un serviciu secret al unui stat declarat democratic îl celebrează pe măcelarul-şef al unui regim de exterminare în masă al celor ce gândesc liber? Ştie cineva cu ce se ocupă cu adevărat serviciile noastre secrete?
3. Ce ţară e aia care renunţă la cel mai bun lucru care garanta generaţii bine instruite, adimiterea la liceu şi facultate pe baza de examen, şi trece la admiterea pe bază de dosar? Am ajuns în situaţia în care oameni care au făcut facultăţi pe bune să le fie ruşine să spună ce au făcut deoarece suntem invadaţi de impostori analfabeţi acoperiţi de diplome şi de certificate.
4. Ce ţară e aia în care organismul de supraveghere a audiovizualului (CNA-ul) propune legi de subvenţionare a televiziunilor comerciale, în loc să-şi urmeze menirea, să protejeze telespectatorul de dejecţiile şi trivialităţile tuturor nulităţilor ce se perindă de dimineaţa până seara pe micul ecran?
Şi pentru că toate acestea trebuia să poarte un nume, li s-a spus România.

Lasă un răspuns

