Halep mă face cu nervii

Mi-e imposibil să mă uit cap-coadă la un meci de-al Simonei Halep. Pot să iau și pastile pentru creier – pentru liniștirea creierului – și tot nu pot vedea un meci de-al dumisale. Are fata asta un așa stil de joc de mă face cu nervii. După o minge sau un game câștigat prin ardoarea frunții ei de fată bună la bătut mingea de pe teren – precum în reclama de pe urma căreia îi curg banii – fata noastră din Constanța alternează unul, două sau chiar trei game-uri execrabile. Meci de meci, indiferent de adversar, Simonelul nostru ba e sus, ba e jos. Nici nu știu unde să mă uit. Și după exemplul ei e și starea mea de spirit. Ba sus, ba jos!

Sincer vorbind mai bine m-ai supune la picătura chinezească pe veci, mi-ai scoate unghiile pe motiv de lipsă de unghieră, m-ai însemna cu fierul roșul din lipsă de personalitate, ba chiar m-ai trage pe roată, ca pe Horea, pentru lipsă de verticalitate sau m-ai rupe în 4 bucăți, pentru prea multă rigiditate, decât să mă lași să mă perpelesc ca un pește într-o tigaie fără ulei așa cum face Simona Halep cu mine. Meci de meci fata asta îmi distruge stima, îmi terfelește încrederea în oameni, îmi omoară speranța pentru o zi mai bună.

Nu știu cum face, nu știu cum reușește dar ne pune viețile la grele cazne. Măcar cu ea meciul de tenis e ca o aventură în pampasul argentinian, pe urmele copiilor căpitanului Grant. Nu știi peste cine dai, cui i-o dai și nici cu ce te alegi tu. Are fata asta un așa echilibru interior de-l face și pe-al altora după chipul și asemănarea interiorului său. Acum reușește cea mai frumoasă minge din turneu, imediat o asezonează cu o dublă greșeală și 3 returnări taman în fileu. Când credeai și tu că a traversat Valea Plângerii, Deșertul Atacama și Polul Nord în vreme de furtună că hop și ea se îneacă precum țiganul la mal, de ajungi să te întrebi cum de te poți îneca la pol sau în deșert. Mai bine zis în ce anotimp al anului, ca să faci și tu la fel.

Din acest motiv eu nu mă mai uit la meciurile Simonei. Nu mai am loc pe sufletul meu de noi flagelări. Încă o partidă cu ea și ajung la balamuc garantat. Și n-aș vrea ca mai apoi spiritul ei să mă domine. Ba pentru început să zâmbesc candid, ca mai apoi să mă hlizesc la un bob de rouă crezând că e o minge de tenis. În ritmul ăsta fata noastră va face din viața mea un game, set și, tare mi-ar părea rău, chiar un match.

5 gânduri despre “Halep mă face cu nervii

Lasă un răspuns

