Ce-mi spun astrele

N-am avut ce face azi și mi-am citit de pe un site horoscopul. Mi-am zis că nu-mi pot începe ziua fără să știu ce-mi pregătesc astrele. Ar fi fost o prostie să nu știu ce mă așteaptă chiar dincolo de ușă. Doamne ferește să nu fiu pregătit! Zis și făcut. Site-ul cu pricina mă sfătuiește să acord timp și energie problemelor profesionale. Cică ar fi bine ca la muncă să uit de problemele personale. Sâmbăta?! În concediu?! Ciudat! Știu ăștia ceva ce mie-mi scapă?

Așa că am lăsat pagina de preziceri de mare impact și m-am gândit câți oameni sunt cu aproximație în aceeași zodie cu mine. Păi mai mult de jumătate de miliard. Să înțeleg că toată puzderia asta de oameni a muncit azi, sâmbăta? Dar cu pensionarii și cu minorii cum o scoatem la capăt? Oare ce probleme profesionale au sugarii? Grosimea suzetei sau consistența piurelui? Dar pensionarii? Au probleme legate de planurile de dezvoltare? Poate primesc un avertisment și-și ratează viitorul. Sper să nu se întâmple asta. Ar fi păcat ca jumătatea asta de miliard să aibă probleme la locul de muncă.

Și când știu că o groază de oameni stă geană la zilnicele predicții astrale, mă ia cu dureri de cap. Când lumea e atât de diversă, când până și cei născuți la aceeași oră, același minut și din aceeași mamă au destin diferit, oare cum putem da crezare la toate panaramele astea de așa-zise predicții. Oare o fi având legătură și cu încrederea în sine, cu numărul succeselor personale, cu modul în care vedem viața? Sincer, nu știu răspunsul la această întrebare, dar ceea ce știu cu siguranță e că până acum propria viața niciodată nu a încetat să mă surprindă, indiferent cât de înfipt am fost în ea sau nu.

În viitor, ca semn de deplină integrare în absolutul naivității umane, aștept ca horoscopul să fie parte integrantă și obligatorie din fiecare CV. Nu se cade să angajăm oameni fără să știm la ce-i predispune propriul destin. Nu de alta dar până acum nu am avut parte de un horoscop personalizat și ce n-aș da să am și eu unul, pentru a afla, în sfârșit, ce-am făcut până acum cu viața mea și mai ales ce n-am să fac niciodată în viitor. Până atunci sunt decis să nu mai ies din casă, nu de alta dar nu vreau să paț ceva fără să știu dinainte.

4 gânduri despre “Ce-mi spun astrele

  1. Da, ca bine le zici. Am o colega astrolog care a refuzat colaborarea cu o televiziune pentru ca predictiile de masa sunt o prostitutie profesionala. Pe de alta parte, mie mi-a facut astrograma personala si daca zici ca ma cunostea si a zis-o bine, si cei pe care i-am trimis la ea m-au banuit ca i-am povestit eu viata lor…deci merita sa-ncerci o data-n viata!

Lasă un răspuns

