Minioni de ziua Americii

Anul acesta am celebrat ziua Americii alături de minioni. Vorba vine că am celebrat-o deoarece îmi lipsește gena de a pupa în dos puternicii momentului. Mai acum un sfert de secol îi lingeam plin de patos revoluționar drept unde trebuie pe ruși, acum ne dăm de ceasul morții să fim capitaliști destoinici. Dar vorbeam de film. Cum nu-mi place să o aud pe Sandra Bullock, această actriță ce se transformă pe zi ce trece în Michael Jackson, având pe față pielea de pe genunchi și pe ceafă pielea de pe călcâie, am recurs la varianta dublată în română. Apropo de Sandra, cu pielea decupată de pe această femeie s-ar putea rezolva problemele mondiale ale transplantului de epidermă pentru cei arși.

Deși orele erau înaintate sala era plină de copii, semn evident că generația minionă de azi nu prea doarme, se uită la desene animate. În fine. Filmul începe și ne concentrăm fiecare în felul lui la film. Recunosc că nu am avut probleme cu droaia de copii, semn că încă mă pot concentra la ceva anume indiferent de vacarmul care mă înconjoară.

Despre film nu pot să spun prea multe. Dugheana de film americană își face în continuare cu măiestrie datoria. Indiferent dacă o continuare a unui film pentru copii e bună sau nu, ea își scoate cu vârf și îndesat investiția. Așa a fost și în cazul de față. Nu conta că subiectul în sine a fost unul anost, previzibil și tras de păr, totul e să provoace, din când în când, reacția plină de căldură a celor mici. Când ai 5 ani nu prea reții povestea unui film ci diversele secvențe mai deșucheate. De altfel peste ani cu asta rămâi, cu excitațiile provocate pe cale vizuală.

Așa că filmul se termină precum a început, nebifând nimic din așteptările adulților. Noroc cu progeniturile lor. S-au ambalat și au reacționat în fel și chip, cum doar copii știu pe toată durata filmului. Așa se umplu americanii de bani generând pe bandă rulantă gunoaie. Vorba aia: nu e prost ăla care vinde ci cel care cumpără. Se putea și mai bine. Poate data viitoare.

Un gând despre “Minioni de ziua Americii

Lasă un răspuns

