N-am luat bacul!

Visasem că nu luasem bacul. Asta e chiar culmea! Puteam și eu să visez că nu am luat în greutate, că nu sunt luat peste picior, că nu am fost luat la ochi de cine știe ce ciudos. Dar tocmai bacul? Asta chiar nu-mi convine absolut deloc. Să mai dau o dată bacul e ca și cum aș mai da o dată examenul auto. Chin absolut nu alta! Și eu nu doresc asta.

Oricum, mă trezisem lac de sudoare. Mă uit la termometru. Arăta 28 de grade. Răsuflu ușurat! Nu am nicio problemă cu glandele și nici visul nu m-a extenuat prin somn. Încep să mă gândesc ce semnificație să aibă visul. Merg repede la ușă să văd dacă nu am uitat cheile în broasca exterioară. Brr! Dar frig mai e pe casa scării! Să fi picat la vreun interviu? Păi tocmai am refuzat câteva propuneri venite pe diferite canale. Deci nici nu am ajuns la interviuri. Să fie de la faptul că mă exprim pietros în limbi străine? Păi nu prea mai am ocazia să torc în alte dialecte.

Beau un pahar cu lapte și mă lungesc în pat pentru o nouă sesiune de somn. Cea de frumusețe s-a făcut praf. Am niște ochi cât niște poale-n brâu. Îmi mai lipsește de pe ei niște zahăr pudră. Bag capul în pernă și respir regulat pentru un somn profund. Și totuși ce-o fi vrut să zică visul? Mă frământ în pat ca pe o bucată de plastilină și-mi fac somnul zob. Preț de câteva ore storc tot ce era de stors din creier și nimic. Vlăguit de lupta asta interioară, mai ceva ca Bator de către Fefeleaga, îmi zic că sunt nebun. Mă apropii de pensie și eu mă gândesc la bac? Nu sunt sănătos la cap! Părăsesc patul de suferință și mă îndrept spre baie. După dușul corespunzător mă-ndrept spre mașină cu gândul să plec la muncă. Când bag cheia în contact îmi dau seama că nu lucrez nicăieri. Apoi cad din pat și mă trezesc. Deci am luat bacul.

3 gânduri despre “N-am luat bacul!

  1. De fapt e vorba de un vaporas care pleaca saptaminal sau de doua ori pe saptamina, ori de salupele din de la capatul danei comericiale 😀

    Am avut si eu de citeva ori cosmarul asta! Dar pe fondul altor lucruri neterminate din viata! Visam ca n-am luat Bacul si ma trezeam plin de sentimente incuircate. Mai grav poate decit atunci cind visam ca sint luat pentru a doua oara in armata, sa „recapitulez” cei doi ani de marina din dana miltara din Tulcea! Incvercam zadarnic sa le explic in vis tipilor de la unitatea militara, ” Bai fratilor, ce aveti, ati innebunit, am mai facut 2 ani de armata, ce dracu’ aveti de gind sa ajung la patru ani?!”

Lasă un răspuns

