Site-urile pentru femei

Deci! E bine să începi cu o conclusivă, așa arăți că știi despre ce e vorba în propoziție. Nu știu cum se face dar bloguind destul de des am poposit, prin intermediul facebook-ului, pe mai multe site-uri care grupează persoane cu buricele degetelor într-un continuu freamăt. Adică neastâmpărate în a scrie. Observ, nu fără o anumită consternare, că pe internet e ca-n viață: predomină site-rile destinate femeilor. Să căpiez nu alta. Poate o fi din faptul că bărbații sunt niște insensibili patentați sau pentru că femeile au o aplecare genetică spre comunicare, inclusiv pe net? Nu știu răspunsul, dar asta nu mă împiedică să merg mai departe.

Din acest motiv, că am intrat pe acele site-uri folosindu-mă de facebook, pe timeline-ul meu se perindă zilnic articolele publicate de femei dornice de orice. Nu e zi de la Dumnezeu, dau ce zic eu, ceas, în care să nu văd articole prin care stimabelele să nu se văicărească pe aceeași temă, a bărbatului insensibil. Ce faci cu el? Cum îl tratezi? De ce nu sunt fideli? De ce nu te sună? și multe alte bazaconii. De parcă toți bărbații ar fi identici și cititoarele fidele ale site-urilor ar fi niște experte în bărbatologie, capabile să ofere remediul pentru comportamentul acestora.

Oricum, ele nu rezolvă nicio brânză bocindu-și soarta crudă, dar asta nu le determină să mai varieze temele. Deși vorbim de site-uri despre femei, temele, așa cum am spus, sunt numai și numai despre bărbați. Cum nu se ridică ei la nivelul marilor așteptări și cum bietele domnițe sunt lovite crunt în amoarea proprie. Ele, ca niște vestale, s-au abandonat în mâinile necizelate ale sexului tare în speranța unui tratament fin. Aș trage concluzia că bărbații nu au evoluat deloc și din acest motiv femeile se ocupă de ei, așa cum o mamă se dedică o viață unui copil cu un handicap.

Pe mine mă surprinde această monotonie tematică. Păi blogărițele au un anumit nivel, ceea ce presupune o așteptare ceva mai înaltă. Dacă și ele se înnămolesc în aceeași temă atunci ar fi mai bine să se-ntoarcă la cratiță, deși știu că nu mai e unul din atuurile lor. Dacă nici de la ele nu pot avea niciun fel de așteptări, atunci de la cine? Păi ce facem? Mai evoluăm și noi ceva? Chiar nimic nou pe acest front? Trist… Plictisitor…

15 gânduri despre “Site-urile pentru femei

  1. Pe mine cel mai tare ma amuza ca blogurile astea pentru femei, cele mai multe dintre ele, sunt scrise de bărbați! :))
    Și da, ai dreptate, sunt extrem de plictisitoare, stupide și, mai ales, inutile. Dar asta este, cu cât mai multe share-uri la astfel de articole, cu atât mai multe locuri libere în lista mea de prieteni! :))

    1. Din cauza articolelor stupide de acest gen mi-am închis contul de facebook. Pur şi simplu mă enerva la culme să văd discuţii şi comentarii tembele pe teme precum: toţi bărbaţii sunt infideli, reţeta succesului în 3 paşi sau încadrarea tuturor femeilor în 5 tipare cu particularităţi bine stabilite.
      Toţi cunoscuţii mei îmi spun că am făcut o greşeală colosală că am renuţat la facebook pentru că nu mai sunt în rândul lumii. Tuturor le spun că eu nu sunt ca toată lumea.
      Vreau să spun că mă simt excelent acum şi mai relaxat.

      1. Mi-ar plăcea să pot face și eu acest pas, însă, din păcate, nu am tăria necesară! Deși ar fi mult mai ușor decât să stau să dau unfriend-uri, dar mnah… Dependența-i dependență! :))

      2. Uneori sunt radical în luarea deciziilor atunci când răul îmi ajunge la os :-)). Acum glumesc pe treaba asta făcând o paralelă între evoluţia facebook-ului, a reţelelor de socializare şi evoluţia omenirii. Ironic vorbind, consider renunţarea la facebook o involuţie cu câteva sute de mii de ani până în epoca preistorică. Şi ca să ajung înapoi în prezent şi, respectiv, viitor trebuie să retrăiesc toate descoperirile tehnologice şi culturale de atunci şi până acum: focul, armele, uneltele, pictura, religia, cultura, roata etc. :-))

      3. Eu nu-mi închid facebook-ul. El mă ajută să-nțeleg ce-și doresc oamenii. E ca o lume a lui Peter Pan. 🙂

  2. Oi fi eu femeie, dar urăsc site-urile pentru femei. Atâtea tâmpenii scrise într-un singur loc, rar găsești în altă parte.
    Ce mă intrigă pe mine e că au și o mulțime de cititori/toare.
    Și iar îmi vine a spune că prostia aduce fericire…

      1. Bănuiesc că poate deveni amuzant odată ce găsești răbdarea de a le privi cu detașare. Eu n-am ajuns acolo 😀

  3. N-ai ce face! Cât timp există cerere există şi ofertă. Nenorocirea cu numărul atât de mare de astfel de site-uri/bloguri pentru femei e că sunt gratuite. Pun pariu că dacă ar costa ceva, ar tinde către zero. Nu cred că ar fi prea multe amatoare care să plătească pentru a citi despre nimicul alteia ( Deşi unele reviste tipărite mă contrazic la greu…) Iar dacă pentru fiecare Like sau Share s-ar scade automat chiar şi 1 leu din contul de card al click-uitoarei, timeline-ul tău ar fi mai aerisit 😉

  4. 🙂
    Ai bulan, zău așa! Eu nimeresc numai pe bloguri unde femei romantice foc scriu, fie poezie – folosesc termenul ăsta fiindcă nu știu cum se numesc hemoragiile alea diabetice unde ”te iubesc” rimează cu ”trebuiesc” (?!) -, fie un gen de jurnal intim la vedere unde gânguresc pentru ele însele și ortacele lor despre masculul iubit, cât de mult îl iubesc ele în timp ce-l iubesc dar și-n timp ce se duc la coafor, cum are tipul ăsta niște mâini mari și calde , fine și viguroase și o șuviță de păr rebel îi tot vine în ochi… Și ca să fie limpede cât de lirică e treaba, adaugă și-o poză de-aia cu un lac strălucitor în amurg sau în răsărit, cu o lebădă, ceva, o pasăre frumoasă și pufoasă ca o felină care plutește.
    Am ajuns să ies urgent de pe orice blog unde apare câte-o imagine de-asta de vis. Și poate că textul din jurul ei o fi mișto și e păcat că nu-l citesc.

Lasă un răspuns

