Am câștigat un credit

Da! Am câștigat unul! E ca și cum aș găsi pe stradă o sumă de bani. Așa mi s-a întâmplat și mie. Ce norocos sunt, mi-am zis! Deunăzi, primesc un telefon de la banca la care îmi țin sau îmi cheltui banii. Încă n-am înțeles foarte bine de ce am nevoie de bancă. În ecuația de față însă nu contează. Ideea e că m-au sunat să-mi spună că am câștigat un credit mare cât vreo 20 de salarii ale mele. Wow, mi-am zis! Băncile îmi dau bani și atunci când eu nu nu știu ce să fac cu mine, nu cu banii mei.

O întreb pe domnișoară cum de tocmai eu? Cum de a căzut norocul tocmai peste mine? Comportamentul meu exemplar, a fost răspunsul. Dar eu nu am nevoie de nici un credit, pentru că nu aș avea pe ce să cheltui banii. Bine, aș putea să-i cheltui. Adică să arunc banii pe fereastră și apoi să tot plătesc la credit.

I-am mai spus că intuiesc că generozitatea băncii a fost influențată de fifirigii din contul meu. Ce le mai plac băncilor banii din contul altora, n-ai văzut așa ceva și pace! Cu alte cuvinte banca îmi dă mie bani când vede că am și eu, dar nu mi-ar fi dat nimic dacă bătea vântul prin cămara mea. I-am mulțumit frumos și am terminat conversația cu un „nu” previzibil.

Băncile astea chiar ne consideră niște fraieri numai buni de jumulit? Doar pentru că pentru că îmi respect obligațiile față de ei de ani de zile, asta îi face să creadă că-mi curge saliva de gură și pot să mă facă la buzunar așa cum își doresc ele? Complicată treabă cu băncile astea. Comportament de cămătar, nu alta. Le iubesc de nu mai pot. Sunt slăbiciunea vieții mele! Uof!

4 gânduri despre “Am câștigat un credit

  1. Chestia asta cu castigatul unui credit e ca cealalta cu facem oferta gratuit. Nu oferta fiind gratuita ci facutu-i gratuit. Oare ce rata de conversie au la campania aceasta?

Lasă un răspuns

