Ce idee! Wow!

Atunci când rămân în criză de idei dau un telefon. Criză de idei înseamnă să nu știu cum să rezolv o problemă, cum să-mi organizez puținul timp liber sau ce să scriu pe blog (acesta nu este un exemplu că nu am idei; din contra). Să revin la telefon… Așadar dau un telefon. Am la cine: rude, prieteni, colegi, foști colegi de școală. E imposibil să nu găsesc ceva interesant de pus la cale în urma unui telefon.

Nu știu cum se face că un telefon dat cuiva îmi pune sângele în mișcare și-mi dă idei cu kilul. Și asta e un lucru extraordinar. Nu se poate să nu discut un subiect care să nu provoace reacții puternice din partea amândurora. Și ce este sigur că niciodată niciunul din noi nu rămâne indiferent la ceea ce se discută.

Acum când scriu îmi dau seama că am cultivat relații doar cu oameni deschiși, dornici de comunicare, care nu văd într-o relație o posibilitate de câștig. Și asta nu mă miră deloc. Am fost mereu destul de corect încât să nu mă cramponez în simple discuții de salon. De fiecare dată implicarea a fost totală și am acordat tot sprijinul meu indiferent dacă persoana respectivă îmi e rudă, prieten, coleg sau fost coleg de școală.

Mi-am dat seama că doar sinceritatea și să te-ntinzi cât ți-e plapuma sunt singurele condiții care asigură o relație de lungă durată. Respect prea mult oamenii cu principii ca să-mi permit să renunț la ei. Și dacă aceștia s-ar găsi pe toate gardurile… Atunci aș fi cel mai bogat om din lumea asta. Dar nu e așa. Oamenii de calitate pe care îi știu eu sunt mulți cât degetele de la o mână. Și ce mână frumoasă am! Nu am să joc niciodată poker cu ea. Ce idee! Wow!

4 gânduri despre “Ce idee! Wow!

Lasă un răspuns

