Am avut un vis…

Visez mult, chiar prea mult. Un slogan înainte spunea: nicio masă fără pește! Așa m-am săturat și eu de vise. Noapte și visul. De unde-or fi așa de multe… În fine. Cum spuneam am visat ceva un pic diferit ca de obicei. De obicei nu visez decât frânturi din gândurile zilei precedente. De data asta n-a mai fost la fel.

În vis dormeam. Și ce bine dormeam! Exact ca-n vise! O reverie în somn! Când de-odată văd cum o carte începe să iasă din bibliotecă. Singură… Era una roșie, chiar foarte roșie, având coperțile cartonate și pe ea lăfăindu-se litere stacojii. Hopa!, mi-am zis. Statutul PCR? De unde și până unde această carte de căpătâi a oricărui marxist care se respectă levitează de capul ei prin casa mea? În fine. Fănel al comunismului nu am fost nici măcar când acesta juca în travesti și părea să aibă o față umană.

Lac de sudoare mă trezesc și aprind lumina. Mi-era teamă să nu fi ajuns înapoi în comunismul cel biruitor. În comunism nu ai mâncare, nu ai lumină, nu ai program la televizor. Primul lucru a fost să mă uit în bucătărie după sticlele goale de lapte. Era 4 dimineața și-n comunism e taman momentul să jucăm hora de la Căpâlna pentru câteva ore în fața unei alimentare în așteptarea sticlelor de lapte. În frigider aveam lapte, dar era în recipiente de plastic. Tot nu cred dovezile.

Dau să fug spre magazinul de carne. Doar la acea oră se aduna clasa muncitoare să respire aerul fin de ghiare de pui și copite de porc. Dar îmi aduc aminte că nu eu mănânc carne. Mai e televizorul. Cu ochii larg deschiși și cu inima cât un purice să nu văd puricii de pe ecran, îl deschid. Nu văd puricii dar îl văd pe Dan Diaconescu vorbind în neștire. Scap telecomanda pe jos.

Să fie atât de bine-n comunism? Caut în buzunarul de la piept carnetul de partid. Nu e. Înciudat plec să mă înscriu la urmașii roșiilor. La ăștia coada se face în zori. Dacă nu un ciolan, măcar statutul de partid să-l prind. Spre comunism levitând?…

5 gânduri despre “Am avut un vis…

  1. pffai, de mine ! Asta-i cosmar !
    Nu voi intelege niciodata otevistii, cum la fel lalaiala lui DD, imi pare ca tine de patologic, dar prin felul in care isi manageriaza viata realizez ca de fapt este singurul care a facut o radiografie corecta ,,creierului” acestei natiuni, si-l bombardeaza cu endorfine ieftine, circ !

  2. Ai fost membru de partid?! Si rememorezi acele zile?! Nu-ti mai ajunge cosmarul zilelor pe care le traiesti? Vrei mai multa adrenalina? 😀

Lasă un răspuns

