Declaraţie

Subsemnata, Fata care nu a zâmbit niciodată, declar prin prezenta dispariţia zâmbetului meu. E adevărat că nu l-am avut niciodată dar asta nu mă împiedică să consider că-i al meu şi că-l merit. Unii spun că sunt nebună! Şi asta pentru că în fiecare lună îmi reînnoiesc declaraţia. Dar ce să fac? Spuneţi şi voi! O viaţă fără zâmbet nu merită trăită.

Îl caut peste tot. Întreb pe toţi dacă nu l-au văzut măcar în treacăt. Primesc mereu acelaşi răspuns. NU! Eu ce mă fac? Ştiţi şi voi ce trecere au în viaţă oamenii care zâmbesc. Eu vreau să zâmbesc din tot sufletul meu, dar nu pot. Zâmbetul meu e pierdut pe vecie! Uof, ce viaţă! Nici lacrimi nu mai am! Pe astea nu le pot declara pierdute. Le-am vărsat eu pe toate ca proasta.

Şi totuşi… Aş vrea să pot zâmbi măcar o dată, să ştiu şi eu cei fericirea. Nu aşa ne-au învăţat şi acasă şi la şcoală, că zâmbetul deschide uşi, mişcă inimi de piatră? Fără zâmbet e ca şi cum nu m-aş fi născut. Şi socot că aşa e pentru că nimeni nu mă bagă în seamă. Doar cei ce zâmbesc se bucură de viaţă.

Să ştiţi că asta e ultima declaraţie pe care o mai fac. Promit solemn să nu-mi mai vedeţi chipul mohorât de griji. Dar dacă în termen de o lună nu-mi găsiţi zâmbetul, să fiu al naibii dacă n-am să râd. În hohote!

Fata care nu se va opri din râs niciodată

4 gânduri despre “Declaraţie

  1. Mie mi-au zis mai multe persoane chestii precum „Cand vorbesc cu cineva despre dv., spun ca sunteti doamna care zambeste mereu” sau „Tu o sa mori razand/zambind!” Asadar, in calitate de „experta”… pune-ma in legatura cu fetisoara asta, ca o fac eu sa zambeasca, de nu o sa ii mai arda de ras, peste o luna! 😛

Lasă un răspuns

