Limba de lemn – ce ne mai place!

Posesorii limbii de lemn sunt slăbiciunea vieții mele. Cum văd unul în acțiune, cum îmi cade cu tronc și simt o dorință nebună de a-l avea mentor. Pentru mine folositorii limbii de lemn sunt niște oameni excepționali. Mie mi se pare de-a dreptul formidabil cum reușesc acești oameni, care cunosc cel mult 200-300 de cuvinte, să le folosească atât de măiastru. Ei sunt un exemplu de rușită în viață. Unde mai pui că ei combină cuvintele astea puține într-o așa manieră încât noi cei care îi auzim vorbind rămânem muți de uimire.

Și sunt o groază. Acesta e adevărul. Dumnezeu ne-a blagoslovit cu acești oameni. E de ajuns să auzi un doctor care îți vorbește despre boala unui pacient că-ți și dai seama dacă stăpânește până la cele mai mici detalii limba de lemn sau nu. Dacă descrierea făcută de medic te bagă într-o ceață groasă, ai reușit. L-ai descoperit pe Limbarul de lemn. Dacă asculți un economist care îți vorbește despre economie și la finalul pledoariei ești la fel de dobitoc ca la început, ai dat peste un limbar de lemn clasa I.

Și ar mai fi o mie de meserii în care își fac de cap utilizatorii limbii de lemn. Dar nu vreau să le înșir aici pe toate. Doresc doar să-mi exprim invidia față de reușitele lor. Cum se face că niște oameni cu nivel de cunoștințe foarte redus reușesc să ne ia piuitul? Cum reușesc acești oameni să se impună și să aibă succes dacă au o capacitate atât de redusă de exprimare? Cred că știu răspunsul. Ei sunt niște oportuniști și manipulatori de mare valoare. Intuiesc nevoile majorității și se mulează ușor pe ele. În plus, folosesc cuvinte și expresii pompoase tocmai pentru a ne reduce la tăcere. Logica după care se conduc spune că un om identic ca ei niciodată nu va arăta că nu a înțeles. Hopa! De aici trag concluzia că și eu sunt un Limbar de lemn?! Uoff! Doamne! Nu pot să cred așa ceva. Oare câte cuvinte am folosit în textul de față? Nu mai contează. Deci am toate șansele să reușesc în viață. Uraaa!

Acesta a fost un pamflet! Ah, dar v-ați prins voi…

4 gânduri despre “Limba de lemn – ce ne mai place!

  1. am inteles tooot ! Crezi ca mai am vreo sansa, nu stiu cata sa reusesc si eu ..ceva, nici nu stiu ce ! 😆

Lasă un răspuns

