Măritișul

La discuția de mai jos am asistat fără să vreau.

Ea: Nimeni nu mă vrea! O să ajungă fată bătrână!
El: Pe bune? Fată bătrână? Nu prind eu momentul ăla și asta doar din cauza vârstei mele matusalemice.
Ea: Nu fi mitocan! Înțelegi ce vreau să zic. Nemăritată, urâciosule!
El: Deja m-ai înnebunit cu măritișul tău. O să găsești tu unul care să-ți rămână prin bătătură, că n-o fi moarte de om să stea apoi pe veci cu tine.
Ea: Îți bați joc de mine! Uof, ce insensibil!
El: Păi care e problema ta? Urâtă nu ești, slavă Domnului, tânără ești, educată așișderea. Nu se poate să nu-ți găsești în curând prințul.
Ea: Zici tu?
El: Zic eu. Mai vezi pe cineva care să asiste la discuția noastră?
Ea: Ultimul mi-a mâncat toată averea.
El: Care avere? Că tu stai în chirie. Sau ai vreun filon de aur și eu nu știu?
Ea: Încrederea, urâciosule, încrederea a fost averea mea!
El: Măi sa fie! Și te-a deposedat de ea fără să știi? Poate așa va avea și nepricopsitul ăla mai mult noroc în viață.
Ea: Dă-l la dracu acum! Ce mă sfătuiești să fac?
El: Eu să te sfătuiesc? Dar ce, am ajuns pețitor? Nu știu! Vezi și tu. Mai socializează și tu. Dacă te baricadezi în casă de pe la 8, cine să te ceară de nevastă. Vezi că cererile în căsătorie se fac după 12 noaptea, iar la ora aia tu sforăi. Așa că trebuie să-ți schimbi inclusiv fusul orar. Ar mai fi o problemă.
Ea: Care problemă? Sper să nu dai iar cu bâta în baltă, așa cum ți-e obiceiul, că nu mai vorbesc niciodată cu tine.
El: Doar știi că bărbații nu sunt ahtiați după căsătorie. Și cum tu arzi după așa ceva mi-e c-or să fugă mâncând pământul. Așa că mai bine te-ai liniști și ți-ai scoate din cap măritișul. Tu una-două le vorbești de planurile tale de viitor.
Ea: Și ce mă sfătuiești?
El: Eu? Habar nu am. Nu am nici un plan de viitor. Abia am divorțat.

4 gânduri despre “Măritișul

  1. Si eu voiam sa ma marit intr-o vreme. Si nu stiam de ce nu reusesc. Pina intr-o zi, cind un prieten mi-a zis ca nu te poti marita decit daca esti fata. Asa ca am renuntat 😀

Lasă un răspuns

