Biata fată

Dan: Alo! Bună!
Mioara: Bună, Dan!
Dan: Ce mai faci, Mioara?
Mioara: Uite pe acasă. Răcită.
Dan: Cum așa? Ce s-a întâmplat? Cred că ai luat o răceală puternică. Vocea ta e foarte răgușită.
Mioara: Bănuiesc că am luat-o în spital. Știi că mereu am pacienți. Și în special cei mai în vârstă sunt mai mereu răciți.
Dan: Da! Așa e! Îmi pare rău să aud asta. Îți doresc însănătoșire grabnică! Te sunasem să-ți spun că am luat bilete la concertul trupei Metallica. E vinerea asta.
Mioara: Vai! Ce rău îmi pare! Îți dai seama că nu mai pot merge. Nu vreau să răcesc mai rău.
Dan: În condițiile astea nu am să mai merg nici eu. Am să le dau unor prieteni. Chiar îmi pare rău.
Mioara: Și mie îmi pare extrem de rău, dar răceala asta nu-mi dă pace deloc. De altfel mi-am luat două zile libere de la spital. Nu mai puteam. Cum mă pun pe picioare te sun să ieșim la un suc. Ai grijă de tine! Te pup!

Peste 2 săptămâni:

Dan: Alo! Bună!
Mioara: Bună, Dan!
Dan: Ce mai faci, Mioara?
Mioara: Uite pe acasă.
Dan: Am așteptat să mă suni. Dar văd că ai în continuare vocea răgușită. Pe semne nu-ți mai trece răceala.
Mioara: Nu e răceala, Dan! Răceala mi-a trecut acum o săptămână. Din păcate altceva s-a întâmplat între timp. Știi că în spital sunt lucrări de consolidare. Din cauza pickhammer-elor care găuresc pereții trebuie să țip ca să mă fac auzită. Din cauza asta am vocea răgușită. Așa că mi-am luat 2 zile libere să-mi revin. Dacă mai stăteam în hărmălaia aia îmi pierdeam vocea. Te sun când mă întorc la muncă. Ai grijă de tine! Te pup!

Peste alte 2 săptămâni:

Dan: Alo! Bună!
Mioara: Bună, Dan!
Dan: Ce mai faci, Mioara?
Mioara: Uite pe acasă.
Dan: Bag de seamă că nu ți-a trecut răgușeala. Tot mai sparg ăia pereții la spital? Am așteptat un semn de la tine.
Mioara: A, nu! De data asta am mâncat o înghețată și am făcut o formă severă de laringită. Stau acasă și beau ceai cald cu miere de albine. Sper să-mi revin repede. Altfel îmi pierd toți clienții de la spital. Tu ce mai faci?
Dan: Uite cumpărasem bilete la „Noaptea devoratorilor de publicitate”, pentru vineri noapte. Știu cât de mult îți place. Nu e în aer liber precum concertul Metallica. Deci o să fii protejată.
Mioara: Vai, Dănuț! Dacă ai ști cât de rău îmi pare! Dar nu pot să merg. Doctorul mi-a prescris repaus total. Regret sincer! Uite, cum îmi revin ieșim la un suc în oraș. Ai grijă de tine! Da? Te pup!

Vineri noapte. Aceeași săptămână.

Dan merge într-un bar. Nu a mai fost demult. Are chef să se relaxeze nițel. Stă mai mult la bar unde discută cu barmanul. Au fost colegi de liceu. După câteva beri începe să i se destăinuie și-i spune tărășenia cu Mioara. Barmanul îl întrerupe și-l întreabă cum arată fata. Cumva blondă, cu părul lins, la vreun metru 60, subțirică, frumușică etc? Buimac, Dan răspunde afirmativ la toate întrebările. Păi domnișoara asta vine în fiecare vineri, în jur de ora unu, îi spune barmanul și cântă până nu mai poate. Pleacă de aici răgușită rău și niciodată singură și rareori cu același bărbat. Dar stai că trebuie să apară. Îndată e ora unu.

Dan, înmărmurit, simte cum rămâne fără voce. Se așază într-un colț mai întunecos și așteaptă să se facă ora unu. Fix la acea oră își face apariția Mioara la brațul unui tip bine la vreo 30 de ani. Bea o votcă la bar și apoi urcă pe scenă. Prima melodie este „Nothing Else Matters”. Convins că nimic nu mai contează Dan pleacă înainte ca Mioara să răgușească din nou.

14 gânduri despre “Biata fată

  1. Trista e situatia intr-un fel sau altul pentru amandoi. Si mai trist este ca situatia nu este o exceptie si ca multi alti „Dani” si „Mioare” au parte de ea zilnic. 😀

  2. Da, ii astept la cabinet pe toti tristii astia.
    Pana una-alta eu nu intelegeam ca cei doi au o relatie romantica din conversatia lor, prin urmare nu am inteles nici de ce simtea ea nevoia sa se ascunda.

Lasă un răspuns

