O companie model

Trăim în epoca online-ului. Nu ești online, nu exiști. Foarte bine, îmi zic! Nu mă mai mișc, nu mai fac mișcare, accept să devin obez, dar cumpăr cu un clic. Știu eu un site care oferă produse foarte bune la un preț cumsecade. Nu am să-i zic numele ca să nu mă trezesc cu un proces de calomnie. În zilele noastre nu poți să zici nimic în public de calitatea servicilor prestate de o firmă că imediat departamentul juridic al sus-pomenitei te dă în judecată. Dacă pe vremea monarhiei exista legea lezmajestate, prin care se interzicea orice critică la adresa regelui, acum avem legea lezcompanie.

Companiile am dreptul să mintă prin intermediul reclamei, dar clientul trebuie să tacă dacă descoperă bișnițăreala. Dar să revin la subiect. Intru pe site-ul fantasticei companii și comand niște produse. Nu are importanță ce anume am comandat, principalul e că am comandat. Dau trimitere comandă și în secunda doi îmi dau seama că am uitat să comand un produs. Caut numărul de telefon al companiei pentru a face adaugare la comandă, deoarece pe site nu există această opțiune și sun.

Și sun… și sun… vreme cam la vreo jumătate de oră. Nu mă preia nimeni. Ba mai mult decât atât, taman când aniversam câte 10 minute de agățare pe fir robotul lor își face datoria și-mi taie legătura. Pe mine m-au scos de 3 ori la rând. Deci am făcut hattrick. Merit un premiu. În clipa următoare mă trezesc din tranșă. Îmi dau seama că în realitate nu am nevoie de nici un produs de la cinstita companie și le trimit mail de anulare a comenzii.

Acum stau și mă gândesc oare de ce unele companii își creează un departament de relații cu clienții? Oare doar pentru a se numi pompos Customer Care”? Prima dată am crezut că am de-a face cu o nouă gamă de produse cosmetice, după „hair care” și „skin care”. Dar nu! În realitate „customer care” vine de la un azil de bătrâni unde li se face legătura clienților care au tupeul să sune o companie 100% online. Altfel nu înțeleg de ce nu li se răspunde clienților. Oare dacă sunam la SRI să-mi dau în gât vreun vecin tot nu-mi răspundea nimeni? Auzi! Customer Care! My ass!

3 gânduri despre “O companie model

  1. Tu știi că înainte eu credeam că firmele care-și fac reclamă la televizor trec printr-un filtru, adică le sunt verificate produsele pe care le promovează? 😀 Cât de idioată puteam să fiu! Cred că mai am ceva naivități de astea prin sistem dar mă ajută aștia repede să scap de ele.
    Referitor la pățania ta, ce să zic, fii și tu înțelegător, or fi fost oamenii la început de drum, s-or fi gândit că nu o să sune nimeni sau erau blocate toate liniile…

    1. Firma asta e foarte mare. Vinde de toate. Mai are puțin și vinde și tancuri. 🙂
      Promit să sun atunci, să cumpăr un tanc de la ei și apoi să le fac un mic cadou. 😉

Lasă un răspuns

