O noapte-n club

Un prieten are intrare într-un club important din Bucureşti. Mă sună şi mă întreabă dacă nu servesc o noapte de nesomn. Răspund pozitiv şi mă pun pe treabă, adică îmi asortez cămaşa cu brâul (cureaua) şi-mi fac şi freza, deşi ceva îmi spune că nu e necesar. Mă opresc din pregătiri când simt că obosesc şi iau un taxi spre clubul demn de oamenii deosebiţi din Bucureşti.
În faţa clubului aştept gaşca. Acolo coada e mare. Stăm şi aşteptăm să intrăm. Exact ca la cluburile din vest uşa de la intrare e păzită de doi malaci care au urechile mai mici decât ochii sau viceversa. Era întuneric şi nu am văzut prea bine.
Când vine gaşca intrăm. Nu plătim nimic la intrare spre ura nedisimulată a celor care stau la coadă şi ne îndreptăm direct spre marea sală destinată iubirii. Fiind trecut de 12 noaptea locul e la fel de aglomerat ca jungla amazoniană. Fumul produs de ţigări e mai gros decât cel produs de un furnal. Ne strecurăm cu greu printre atâţia oameni şi intrăm în backstage. E singurul loc unde nu trebuie să-i iau în braţe pe toţi cei care încearcă să danseze din cauza aglomeraţiei. Aici oamenii sunt mai rari, dar fumul la fel de dens.
În următoarele 6 ore doar am dansat şi băut şi când nu dansam ne trăgeam sufletul bând. Ca prin somn vedeam ce se întâmplă pe ring.
Două fete grase, cu nişte bluziţe largi din fabrică, dar mulate pe trupurile lor generoase, încearcă să atragă atenţia prin dans. Efectul e unul garantat. Nu se apropie nimeni de ele.
Câţiva bărbaţi trecuţi de primele tinereţi încearcă să rămână pe piaţă graţie eternităţii lor. Ciudat sau nu, există mereu fete dornice să guste din nemurirea masculilor care vine la pachet cu fericirea materială.
Într-un colţ văd câteva fete triste care sprijină pereţii. Atunci când obosesc se sprijină pe sticlele din care extrag lichid de zor. Pentru ele băutura nu e o problemă. O problemă e cantitatea pe care o diseminează în trupurile lor într-o singură noapte.
Bine, bine, dar cine mai dansează? Dansează cei care au venit în club nu pentru că au o problemă ci pentru că vor să se simtă bine. Aceştia sunt majoritari. Ei frământă podeaua de ai crede că pregătesc aluatul pentru un cozonac uriaş.
Dimineaţa, mai mult obosit dar mulţumit sau mai mult ameţit dar mulţumit, părăsim stabilimentul. Ajuns acasă mă culc şi când mă trezesc nu-mi mai aduc aminte nimic din ce s-a întâmplat. Clubul şi-a făcut efectul.

5 gânduri despre “O noapte-n club

  1. Foarte tare! „…dar mulţumit părăsim stabilimentul…” Zici că eşti într-un film despre sfârşitul lumii cu zombi şi părăseşti stabilimentul, deoarece a fost compromis cu o seară în urmă, iar acum cauţi provizii şi un loc unde să-ţi întinzi oasele.

Lasă un răspuns

