Un caz ieșit din comun

Ceea ce am să vă povestesc m-a indignat peste măsură. Cum se poate așa ceva? Cine se crede ea? Câtă impertinență! Îmi tremură și acum bărbia de la câți nervi am strâns în mine. Aproape că nu mai am cuvinte să spun ce s-a întâmplat, dat totuși am să încerc.
Mă așez comod în fața televizorului, undeva spre creierii nopții. Nu apuc să văd genericul emisiunii ci doar primele cuvinte ale invitatului. Nu mai văzusem emisiunea și prin urmare nu cunoșteam nici ce fel de oameni ajung acolo. Eu știu, de la televiziunile noastre (Pro TV, Antena 1, Kanal D, Prima TV, România TV etc), că în emisiuni sunt aduse persoanele cele mai extravertite, dispuse ca în scurt timp de la debutul emisiunii să-și dezvăluie toate secretele numai bune de pus la frigare în văzul tuturor, imediat ce prezentatorul se apleacă într-un mod științific, adică metodic, asupra vieții sale.
În cazul de față nu cunoșteam invitatul. Acesta nu mai fusese la nicio altă televiziune specializată în pus întrebări fără perdea. Deși nu cunoșteam persoana, totuși, într-un mod straniu, îmi stârnea un anume interes. Și nu știu de ce. Vorbea frumos despre diferite perioade din viața sa, dar nu spunea nimic despre subiectele care ne interesează pe noi telespectatorii.
Mai mult decât atât, realizatoarea aproape că nu punea nicio întrebare, lăsând invitatul să vorbească despre realizările sale. Trec așa vreo 30 de minute. Eu nu mai înțelegeam nimic. Cum să treacă atâta timp din emisiune și realizatorul să nu pună niciuna din întrebările de acum clasice: „Când v-ați sărutat prima dată”, “Ce purtați când v-ați sărutat?”, “Câți ani aveați atunci?”, “Cum o chema pe fată”, “Ați mai face sex cu ea?”. Și în general toate întrebările alea suculente despre rufele murdare ale invitatului. Absolut nimic! Să mă ia toți dracii dacă mai înțeleg ceva!
Cine se crede realizatoarea asta? Are un tupeu fantastic! Își bate joc de noi într-un stil barbar! Dau un search pe Google să aflu cum o cheamă. Rămân siderat. Numele ei este Eugenia Vodă. Nu o cunoșteam. Cât tupeu pe ea să lase invitatul să spună ce vrea el. Și într-un mod ciudat invitatul chiar are ce să zică. Dar nimic despre vreun secret ascuns al său. Păi cum se poate așa ceva? Pentru ce m-am abonat la televiziunea prin cablu? Să aud doar lucruri frumoase despre invitați? Niciun secret negru, păstos, în biografia celui adus în platou! Off, Doamne!
Simt cum mi se urcă sângele la cap, cum mă ia bâțul. Negru de furie închid televizorul cu gândul de a mă culca. Dar ți-ai găsit! Femeia asta, Eugenia Vodă, mi-a provocat consternarea. Cum să ai o emisiune interesantă, de succes și urmărită pe deasupra și să nu te legi de secretele invitatului. O lume se dărâmă în mine. Deci se poate și fără cancan? Așa ceva eu nu concep.
Acum, după ce m-am calmat, aș vrea să știu dacă ceea ce am văzut e aievea sau doar un accident. De aceea aș vrea să mai văd o emisiune de-a Eugeniei Vodă. Poate în fața altei persoane va pune întrebările dragi nouă, alea despre cum urlă hormonii în invitat. Nu știți cumva când are din nou emisiune Eugenia Vodă?

10 gânduri despre “Un caz ieșit din comun

      1. Deosebiti invitati, adevarati profesionisti, meseriile sunt viata lor, si o traiesc cu pasiune .

  1. Da, și eu urmăresc cu plăcere interviurile ei de multă vreme. Are un stil discret și îmi inspiră o pace interioară care îmi place mult. Este atât de bună profesionistă , că ajungi să urmărești emisiuni în care sunt invitate persoane care nu te interesează prea mult, ba chiar deloc. Felicitări pentru articol!

    1. Sa stii ca aceleasi lucruri le-am observat si eu la ea. Imi place ca reuseste sa scoata ce e mai bun din invitati. Mai rar asa calitate 🙂

Lasă un răspuns

