Țara Bac-ului

Deci 40% dintre elevi nu au luat Bac-ul anul ăsta. Mie mi se pare un procent OK. Până acum câțiva ani doar 15% dintre elevi nu luau Bac-ul și acest lucru mă îngrozea. În ritmul acela ajungeam o țară de intelectuali. Și dacă stau bine și mă gândesc la exemplul primului ministru, aveam cu toții si doctoratul. Păi cine să mai ducă sapa dacă ne calificam așa de mulți pentru dus mapa. Chiar îmi era teamă că nu vor fi mape pentru toți. N-ar fi făcut față industria de mape cererilor.
Deci ne-a trecut glonțul pe la ureche. Ne păștea o criză economică de mari proporții. Am fi fost prima țară din lume care intra în recesiune pentru că întreaga populație lucrează la birou. Nu am mai fi avut de unde să recrutăm tinichigii, drumari, zugravi, siderurgiști, agricultori, constructori, etc. Și dacă stau bine și mă gândesc ar fi fost și o criză de chelneri, vorba Președintelui. Cine ne-ar mai fi turnat în pahare și în urechi? Nimeni! Până și Ministerul „Ochiul și Timpanul” ar fi rămas fără forță de muncă.
Deci viitorul sună bine. Ne-am recâștigat forța de muncă. Creșterea economic ne este asigurată. Acum să vezi ritm de dezvoltare. Deja mă uit cu milă la Germania sau Suedia. Ei sunt mici copii pe lângă noi.
Deci să-i mulțumim lui Funeriu pentru că a introdus camerele video în sălile de examen. Mi-e teamă că fără ele aveam mai mulți absolvenți decât elevi înscriși. Atunci ar fi trebuit să ne schimbăm numele din Republica România în Universitatea pentru To(n)ți România.
Deci sunt liniștit acum.

10 gânduri despre “Țara Bac-ului

  1. Imaginează-ți cât de surprinzătoare erau acele rezultate pentru cineva care lucrează în sistem și care cunoaște nivelul real al ,,catindaților” 😆 . Mie nici 40 % nu îmi sună bine. Da, ar fi un rezultat onorabil, credibil, dacă toți aceștia ar și deține cunoștințele și abilitățile necesare promovării. O privire rapidă pe celebrul site de socializare arată că procentul e prea mare într-o țară ai cărei locuitori nu sunt în stare să scrie propoziții mai lungi de trei-patru cuvinte. Și acestea într-o limbă masacrată de-a dreptul 😦 .

    1. Timpul le repara pe toate. Multi dintre ei isi vor da seama ca o diploma nu ajuta la nimic atunci cand nu te pricepi la nimic.
      Nivelul de cunostinte cu care pleaca un elev cu Bac-ul picat e alt subiect, dar la fel de delicat. 😦

  2. Uff..! din păcate, deşi ştiu că nu mai e cazul de confirmarea nimănui, mesajul acela e cât se poate de real. Ştiu ce spun, am ocazia (hm, cam forţat spus „ocazia”) să citesc astfel de „minunăţii” în fiecare zi

  3. Am deschis facebook’ul azi. Status al unei copilițe cu bacalaureat proaspăt promovat: „nu ai cum sa nu FI fericit. 7,78 admis!”
    Sunt sigură că procentul de 40% al respinşilor nu e nici măcar aproape de realitate atâta timp cât nici ăştia care au promovat nu sunt în stare să scrie o propoziție corect.

Lasă un răspuns

