Cojones

Mi se spune sau aud prin intermediari că nu am curaj, că nu am cojones, dar eu nu cred asta. Mie nu-mi tremură niciodată țurloaiele. Cum să-mi fie frică? Incredibil așa ceva! Cei care mă înconjoară sunt invidioși pe talentul meu de a reuși calculându-mi cu minuțiozitate fiecare pas. Și sincer vorbind cum adică nu risc? Eu nu înțeleg asta. Să dau vrabia din mână pe cioara de pe gard? Să mă aventurez pe terenuri neumblate de nimeni încă? Să-mi frâng eu primul gâtul și apoi să facă alții studii de caz pe seama mea? Nu, musiu, nu!

Dacă ar fi mai mulți cei care ar dori să meargă într-o direcție nouă, necunoscută, sincer aș încerca mai mult decât în prezent. S-ar mai disipa responsabilitatea și în caz de eșec aș putea să mă dizolv în mulțime. Dar așa… Când alții se uită la mine ca la sfintele moaște, doar pentru că eu sunt considerat în mod exagerat un guru în domeniu, nu mi se pare un motiv suficient de bun.

Stau și mă gândesc de câte ori am riscat până acum. Cred că răspunsul este pozitiv. Am riscat când nu mi-am schimbat job-ul, deși trebuia. Am riscat atunci când am primit oferte tentante de vacanță și eu le-am refuzat. Am riscat când am continuat să vorbesc cu oameni care mâncau rahat despre mine. Am riscat când am fost fost în locuri în care nimeni nu mă sfătuia să mă duc. Am riscat când am circulat cu un bec ars pe drumuri întunecate. Am riscat când mă culcam seara cu gândul la ziua de mâine.

Și dacă nici astea nu-s dovezi de curaj.. Să mă mai lase criticii mei cu lipsa de cojones. Mai degrabă ei sunt niște bocitoare leșinate. Ce să mai risc? Nu am riscat suficient? Atunci când e vorba de mine însumi risc până în pânzele albe, dar când vine vorba de oamenii care mă înconjoară, a risca oricând și la primul impuls înseamnă nebunie curată. Și eu doar de nebunie nu pot fi acuzat. Vorba tovarășului Stalin:”Slujba-i slujbă și drujba-i drujbă”. Și dacă nici el nu avea cojones…

Un gând despre “Cojones

Lasă un răspuns

