Cum să fii pe placul femeilor

Profit de faptul că suntem în săptămâna luminată a femeilor (intervalul 1-8 Martie) pentru a mă alătura și eu celor care se simt bine și în această săptămână. N-am să vorbesc despre mărțișoare, flori și/sau alte cadouri atât de necesare și firești în această perioadă a anului, ca de altfel în orice altă perioadă. Dacă iubești/prețuiești pe cineva nu aștepti sfânta săptămână din martie, ci dai ghes impulsurilor tale de iubire/respect atunci când simți că te podidesc.

Dar să lăsăm pentru un alt moment nevoile prea bine marchetate și să atacăm frontal subiectul ușor schițat în titlu: cum să fii pe placul femeilor. Așadar, mi-a fost dat să-mi intersectez pașii cu a unui bărbat care nu ratează nicio ocazie, atunci când dă peste o doamnă/domnișoară, în care să nu vitupereze împotriva bărbaților. Și începe a-i descrie în cele mai sumbre culori: nesimțiți, instinctuali, prefăcuți, leneși, mizerabili la propriu și la figurat, etc. Când se apucă să le înșire, ai crede că face parte dintr-o confrerie dedicată fericirii femeiești și dacă n-ai ști că fericirea femeii se împletește cu cea a bărbatului, mai mai că l-ai crede. Te simți subjugat de talentul său oratoric, de fervoarea cu care își înșiră argumentele antibărbătești, încât simți împotriva bărbaților mai întâi un dispreț, apoi mânie care sfârșește în sfânta ură. Ce orb am fost, îmi zic! Nu știam cât de detestabil sunt. Oare cum de m-am putut suporta atâta timp. Acum știu răspunsul. Mi-a spus-o el: doar sunt un nesimțit, în cazul meu chiar un nesimțit notoriu.

Și atunci începe un proces de conștiință. Din partea DNA-ului nu sunt decât amintirile mele, din partea apărării – faptele mele. Chiar așa să stea lucrurile? Chiar atât de detestabil sunt? Unde? Când? Cum am greșit? Dar judecata se sfârșește repede. Nu văd, nu știu o faptă pentru care să mă plasez la stâlpul infamiei pentru a mă flagela spiritual. Chiar așa! De ce să am remușcări dacă pe lumea asta poate chiar există bărbați primitivi și animalici. De ce să mă simt prost dacă lucrurile pe care el le înșiră cu atâta patos nu se regăsesc și în CV-ul meu moral. A! Poate nu am acordat mereu locul în autobuz, poate nu am ținut ușa la magazin, poate nu am luat mereu flori sau cadouri, poate am uitat să spun întotdeauna și la timp La Multi Ani. Eu cred că aceste scăpări nu sunt condamnabile. Mai uită omul, că nu e perfect. Mai condamnabil mi se pare mie e să te folosești de toate aceste prilejuri pentru a o obține un oarece profit emoțional de la femei, ca să nu-i spun sexual. Ah! Uitasem să vă spun că tipul cu care m-am intersectat a divorțat de două ori. Motivul a fost mereu același. Violență domestică. Bănuiesc că dorea să-și domesticească nevasta prin procedeul pomicol numit altoire. Și atunci care este vina mea?

5 gânduri despre “Cum să fii pe placul femeilor

  1. Tolsto, in ce data a anului suntem ? Si de ce 1-8 martie saptamana femeilor ? Eu stiam ca anul are 365-366 de zile, si tooooaaate ale noastre . :)))

  2. Buna Dimineata!
    Am vazut o stire pe niste siteuri: care spunea ca oameni nu mai fac dragoste si ca pana in anul 2030 o sa se inputineze zilele de dragoste etc ma rog cam asa suna titlul, desi este devina si un job stabil si bine platit pentru a-ti face o familie si pentru a o intretine.
    O zi buna.

Lasă un răspuns

